کشت  قارچ های خوراکی و دارویی

کشت قارچ های خوراکی و دارویی

پایگاه تخصصی آموزش کشت و نگهداری انواع قارچ
کشت  قارچ های خوراکی و دارویی

کشت قارچ های خوراکی و دارویی

پایگاه تخصصی آموزش کشت و نگهداری انواع قارچ

معرفی مراکز آموزشی تولید قارچ دکمه ای و صدفی

در راستای توسعه همگانی کشت و پرورش انواع قارچ های خوراکی و دارویی به بخش مهمی اشاره خواهیم کرد. 

این بخش شامل معرفی مراکز آموزش همگانی پرورش قارچ های خوراکی (دکمه ای و صدفی) در سراسر ایران می باشد.  

مراکز فنی و حرفه ای اولین گزینه انتخاب صحیح شما خواهد بود. زیرا این مراکز دولتی بوده و بابت هزینه هیچ مشکلی نخواهید داشت. بحث دیگری در این رابطه جاری است استفاده از اساتید مجرب و کار کشته است.  

گزینه بعدی می تواند مراکز جهاد کشاورزی در شهرستانها باشد. این مراکز نیز به علت دولتی بودن و استفاده از اساتیدی که در این زمینه دارای تجارب و سابقه کاری هستند می تواند گزینه مناسبی جهت استفاده شما شهرستانی های عزیز باشد. 

 


 

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود علیزاده یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام و عرض ادب . من یه سالن تولید قارچ دکمه ای دارم . 130 متر مربع و معمولا 770 بلوک کمپوست میزارم . ولی همیشه مشتریانم از سفید نبودن قارچها گله دارند . میخواستم بدونم یه ماده ای هست که بتونیم با اون به سفید تر بودن قارچها کمککنیم ؟ البته من کلر را شنیدم . لطفا راهنمائی بفرماید . با تشکر از شما دوست گرامی

با سلام
در مطالب این تارنما به این موضوع پرداخته شده است.

یاسر سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

با سلام خدمت پرورش دهندگان قارچ : لطفا اگر خواستید کمپوست بخرید از شرکت های بی نام نشان کمپوست نخرید , بهترین کمپوست مال( ملارد و جوانه و صدف ) هستش , درسته یه کمی گرونه ولی محصول بیشتر وکیفیت بهتر و آلودگی آن نیز خیلی کم ودر حد صفر است . من کمپوست از شمال گرفتم (شرکت دشت ناز ) . قیمتش ارزون بود و من خام شدم . کمپوست آشغالی بود واز آن بار نگرفتم . سر شما کلاه نره . بعضی ها این کمپوست رو میگیرن کلاه میره سرشون ولی به دیگران نمیگن . میگن کیفیتش خیلی خوبه . خلاصه حواستون باشه .

یاسر سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

با سلام خدمت پرورش دهندگان قارچ : لطفا اگر خواستید کمپوست بخرید از شرکت های بی نام نشان کمپوست نخرید , بهترین کمپوست مال( ملارد و جوانه و صدف ) هستش , درسته یه کمی گرونه ولی محصول بیشتر وکیفیت بهتر و آلودگی آن نیز خیلی کم ودر حد صفر است . من کمپوست از شمال گرفتم (شرکت دشت ناز ) . قیمتش ارزون بود و من خام شدم . کمپوست آشغالی بود واز آن بار نگرفتم . سر شما کلاه نره . بعضی ها این کمپوست رو میگیرن کلاه میره سرشون ولی به دیگران نمیگن . میگن کیفیتش خیلی خوبه . خلاصه حواستون باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد